Monday, July 23, 2012

لنفسي

زعلان من الدنيا اوي كل حاجة بحبها مش معايا  
لية كدا يابني اضحك بس و قول الحمدلله دنتا لسة متخرج روح كدا بس و فرح ابوك
 
 
انا ابويا مات !
----------------------------------------------------------------------------------------------------


حبيبتي بتحطي معلقة سكر و لا كام معلقة ع الشاي ! بصي انا هحطلك اتنين و انا خمسة 
ياديني ع الانااانية 
اية دا انانية اية طب منا سأألتك و مردتيش تقولي
خلاص بقي ياروح امك انتا بتأوح كمان
روح امك؟


ايوة عمرو زكي ضيع كورة دلوقتي بنت حراام لأ ولية عين يتكلم

-------------------------------------------------------------------------------------------
 

  المكان: استاد القاهرة -مباراة الزمالك و الاهلي

هو: هنكسب كام انهاردة ياحاجة
أنا: محتارة اربعة ولا تلاتة

يبدأ الماتش الدقيقة 14 من الشوط الاول

هو: جوووووووووووول 
هتاااف يشتغل : التالتة شمااااال اوسخ عيال بيقولو فرقتهم ابطااااال ابطاااال علي ميييين يااا..هو: انا بحبك علي فكرة 
انا: نعم ! اية اللي انتا بتقولو دا انتا عارف اني بعتبرك زي اخويا



هوا : انا كنت بغلوش علي بقية الهتاف علي فكرة عشان متسمعيهوش مش اكتر

  




No comments:

Post a Comment